title
کد خبر: 200216
00
اختصاصی| اجرای رتبه بندی معلمان کیفیت آموزش کشور را بالا می‌برد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت رتبه بندی معلمان اظهار داشت: نمایندگان مجلس با توجه به بار مالی اجرای این طرح قطعا رای مثبت و نگاهی مثبتی به این موضوع خواهند داشت. 

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز درباره وضعیت رتبه بندی معلمان اظهار داشت: نمایندگان مجلس با توجه به بار مالی اجرای این طرح قطعا رای مثبت و نگاهی مثبتی به این موضوع خواهند داشت. 

وی افزود: به نظر می رسد که باید برای اجرای بدون دغدغه رتبه بندی معلمان در بودجه سنواتی ردیفی مستقل در نظر گرفته شود تا دغدغه‌های دولت و مجلس رفع شود. 
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: نظام رتبه بندی قطعا منجر به ارتقای کیفی آموزش در کشور خواهد شد که همراهی دولت و مجلس برای اجرای آن می‌تواند دغدغه‌های جامعه فرهیخته فرهنگیان را رفع کند. 

حاجی پور گفت: باید مسیر طولانی و 10 ساله مجالس پیشین برای نهایی شدن رتبه بندی معلمان در مجلس یازدهم به سرانجام مقصود برسد که امیدوارم با قانونی شدن این موضوع خبر خوشی به معلمان و فرهنگیان در سال تحصیلی جدید بدهیم که در پایان ماه اول آن قرار داریم. 

وی افزود: با اجرای رتبه بندی معلمان خمودگی در آموزش و پرورش رفع خواهد شد و تحول در نظام آموزشی کشور را شاهد خواهیم بود. 
 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز